من و خدا...


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

خدا حق دارد اگر

 

پشتش را به من بکند

 

گوش هایش را محکم بگیرد

 

چشم هایش را با فشار روی هم ببندد

 

که نه التماس هایم را بشنود

 

نه اشک هایم را ببیند!!!

 

بخدا حق دارد اگر چنین کند

 

وقتی

 

تو را

 

بیشتر از خدایم یاد می کنم!!!

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت17:39---19 بهمن 1390
rasti un chizi ke dar morede eshgho nefrat barat gozashtam khodam goftam felbedahe!...man hamishe moraqebam mohammad ro bishtar az khoda dus nadashte basham ke age dashtam inja nabudam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,ساعت 17:55 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com